Olivia Drost

Ekspertka w zakresie digital marketingu, strategii komunikacji, influencer marketigu i social mediów. W latach 2019-2023 pełniła stanowisko partnerki zarządzającej w jednej z największych agencji influencer marketingu w Polsce – Spotlight Agency, a od marca 2020 roku prowadzi własną agencję – oLIVE media, obsługującą kilkudziesięciu klientów z całego świata. Jest ekspertem amerykańskiej organizacji Digital Communications Network, z którą prowadziła szkolenia i występowała na konferencjach w wielu krajach Europy i Azji. Realizowała kampanie dla takich marek jak Coca-Cola, AliExpress, McDonalds, New Balance, Allegro i wiele innych. Mentorka zagranicznych start-upów w Startup Hub Poland i MIT Enterprise Forum CEE.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i zarządzania mediami na London School of Economics and Political Science. W ramach stypendium Ministerstwa Nauki i Kultury Indonezji studiowała język indonezyjski na dżakarckiej politechnice. Otrzymała wyróżnienie President’s Education Awards Program za osiągnięcia naukowe od prezydenta USA Baracka Obamy (2012).

TEMAT: E-ksperci, czyli profesjonaliści z zasięgiami w socialach