Olivia Drost

Ekspertka w zakresie digital marketingu, strategii komunikacji, influencer marketigu i social mediów. W latach 2019-2023 peÅ‚niÅ‚a stanowisko partnerki zarzÄ…dzajÄ…cej w jednej z najwiÄ™kszych agencji influencer marketingu w Polsce – Spotlight Agency, a od marca 2020 roku prowadzi wÅ‚asnÄ… agencjÄ™ – oLIVE media, obsÅ‚ugujÄ…cÄ… kilkudziesiÄ™ciu klientów z caÅ‚ego Å›wiata. Jest ekspertem amerykaÅ„skiej organizacji Digital Communications Network, z którÄ… prowadziÅ‚a szkolenia i wystÄ™powaÅ‚a na konferencjach w wielu krajach Europy i Azji. RealizowaÅ‚a kampanie dla takich marek jak Coca-Cola, AliExpress, McDonalds, New Balance, Allegro i wiele innych. Mentorka zagranicznych start-upów w Startup Hub Poland i MIT Enterprise Forum CEE.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i zarządzania mediami na London School of Economics and Political Science. W ramach stypendium Ministerstwa Nauki i Kultury Indonezji studiowała język indonezyjski na dżakarckiej politechnice. Otrzymała wyróżnienie President’s Education Awards Program za osiągnięcia naukowe od prezydenta USA Baracka Obamy (2012).

TEMAT: E-ksperci, czyli profesjonaliści z zasięgiami w socialach