Monika Kamińska Wizjonerka mody zrównoważonej, założycielka marki, która od dekady skutecznie udowadnia, że materiały z ropy naftowej nie są nikomu potrzebne. Prowadzi firmę osiągającą roczny obrót 11 milionów złotych. Współtworzyła rekomendacje dla cyfrowego paszportu produktu (DPP) w branży tekstylnej i brała udział w okrągłym stole na temat zrównoważonej modyfikacji. Jest ekspertką regularnie wypowiadającą się w prasie i telewizji na tematy związane z modą i zrównoważonym rozwojem. Znana z bezkompromisowego stawiania na tkaniny naturalne, często korzystając z deadstocków i materiałów z certyfikatami ekologicznymi. Jej produkty i stylizacje znalazły się w kilku międzynarodowych edycjach Vogue. Jej misją jest nie tylko tworzenie trwałych, ponadczasowych ubrań, ale także transformacja całego przemysłu modowego w kierunku prawdziwie odpowiedzialnych praktyk oraz bezpośrednia krytyka greenwashingu w branży modowej.
