Dorota Minta:
“Czy persony przydają się w blogowaniu?”
Psycholog kliniczny i psychoterapeuta, doświadczona w wieloletniej pracy z osobami zmagającymi się z zaburzeniami odżywania, niską samooceną, a także doświadczającymi obniżonego nastroju i braku satysfakcji z jakości życia. Pomaga radzić sobie z trudnościami pojawiającymi się w obliczu kryzysu związanego z chorobą, utratą pracy czy rozpadem związku. Prowadzi szkolenia na temat asertywności, komunikacji interpersonalnej, budowania relacji, kreatywności i rozwoju osobistego.
Dorota jest “niedzielną” blogerką komentującą świat przez psychologiczne okulary pod adresem http://dorotaminta.natemat.pl/ . Przeglądając najróżniejsze publikacje internetowe używa swojego doświadczenia z pracy nad rozwojem kompetencji komunikacyjnych lekarzy, finansistów i wielu innych odbiorców biznesowych. Podczas spotkania odpowie na pytanie: czy w świecie bloga znajduje zastosowanie znana z marketingu koncepcja person? Czy bloger może, a może nawet powinien – myśląc o rozwoju swojego bloga i o zbudowaniu wokół niego społeczności – posłużyć się personami? Jak je zbudować? Czy istnieją persony pasujące do wielu blogów? No i wreszcie, jak przekuć wiedzę o personach własnego bloga na skuteczność komunikacji bloger-odbiorca?