Artur Jabłoński

Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec.
Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.
Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.
Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com.
Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej.
Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Będzie moc?