Andrzej Tucholski to napędzana kawą odpowiedź na pytanie, co by się stało, gdyby komuś przyszło do głowy uskutecznić i zoptymalizować w życiu i biznesie wszystko poza ludźmi, pasjami i miłością.
Jest psychologiem biznesu i strategiem „od skutecznoÅ›ci”. UkoÅ„czyÅ‚ zarzÄ…dzanie na Uniwersytecie Warszawskim z semestrem na Universidade Portucalense, a także psychologiÄ™ biznesu na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi zajÄ™cia na Uniwersytecie SWPS oraz na AGH. PracowaÅ‚ w życiu z ponad setkÄ… marek, NGOsów, uczelni, a także miast i regionów. Sporo z tych akcji byÅ‚o w swoim czasie pilotażowymi projektami wyznaczajÄ…cymi nowe drogi dla komunikacji i biznesu.
Ma na koncie dwie prezentacje na TEDx, ponad sto wystÄ…pieÅ„ publicznych i szkoleÅ„, a także niezliczone wypowiedzi do mediów, głównie jako komentator telewizyjny. „TwarzÄ… w twarz” pomógÅ‚ ogarnąć karierÄ™ wieeeeeeelu ludziom w trakcie osobistego doradztwa, targów, czy konferencji.
Po dekadzie spÄ™dzonej w rankingu TOP30 Najbardziej WpÅ‚ywowi Blogerzy w Polsce przeniesiono go do Hall of Fame, by nie zapychaÅ‚ miejsca. Od 2004 roku „robi internety”. Od 2009 dziaÅ‚a profesjonalnie. Zaliczany do grona 50 najbardziej kreatywnych w biznesie w Polsce (BRIEF 2015).
Prowadzi bloga, YouTube’a, podcast (Spotify / iTunes), a także komiks na Instagramie poÅ›wiÄ™cone psychologii, filozofii, odwadze emocjonalnej, sile psychicznej, a przede wszystkim: wysokosprawczoÅ›ci.
Założył 2 sklepy, napisał 4 książki i wyprodukował 6 kursów online.
Prywatnie pisze scenariusze filmów i seriali, i bardzo lubi sernik.

