Marta Soja

Ekspertka influencer marketingu. Tworzyła pierwsze kampanie z blogerami, kiedy jeszcze nikt nie wiedział, że na YouTubie będzie można kiedyś zarabiać, a Instagram, Discord czy TikTok jeszcze nie istniały:) Pracowała po stronie agencji reklamowych i marek, przygotowując efektywne kampanie reklamowe, także z udziałem twórców.

Od kilku lat prowadzi własną agencję boso.agency (wcześniej Pomarańczowa Mysh) i pomaga firmom w influencer marketingu. Prowadzi też konsultacje dla twórców, dzięki którym uczą się lepiej rozumieć, rynek, skuteczniej wyceniać swoje działania i realizować ciekawe projekty. Jest szefową klubu influencer relations w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations.

Ma psa o imieniu Czedar i zawsze za mało czasu, na wszystkie książki, które chce przeczytać.

TEMAT: Jak sprzedawać, żeby się dobrze sprzedać? Co biorą pod uwagę marki wybierając twórców do współpracy?