uokikgovpl
#OznaczamReklamy
Akcja #OznaczamReklamy to różnorodne działania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w branży influencer marketingu.
Urząd prowadzi postępowania i monitoruje rynek, ale przede wszystkim – edukuje odbiorców i twórców dzięki kanałowi uokikgovpl na Instagramie.
UOKiK opracował Rekomendacje dotyczące prawidłowego oznaczania treści reklamowych, stworzył filtr rozszerzonej rzeczywistości, który pomaga robić to poprawnie na IG i FB, a także odpowiadał na najpopularniejsze pytania.
Akcja zaczęła przynosić realne zmiany. Tysiące lajków pod postami urzędu, setki komentarzy, konferencje, webinary, wywiady i wypowiedzi prasowe świadczą o tym, że działania zdobyły rozgłos. Ponad 37 000 osób pobrało Rekomendacje Prezesa UOKiK a materiały z użyciem filtra zobaczyło ponad 500 000 użytkowników.
Jeśli jeszcze nie widzieliście materiałów z kampanii #OznaczamReklamy – zajrzyjcie do zakładki: uokik.gov.pl/influencer_marketing.php