sailoceans jachtem przez wiat

SailOceans – Jachtem przez Świat –

Jesteśmy polską rodziną (Ania, Bartek, Kuba i Julian). Od 6 lat żyjemy na łodzi. Podróżujemy po świecie naszym pływającym domem, 15-metrowym trimaranem, jako sposób promowania alternatywnego stylu życia na własnych warunkach.

W 2014 roku udało nam się zrealizować nasze marzenia i zamieniliśmy dom na lądzie w Polsce na stałe życie na oceanie na pokładzie naszego pływającego domu – żaglówki „Poly” Żeglarstwo jest dla nas sposobem na życie w zgodzie z naturą i sobą nawzajem. To sposób na doświadczenie życia, ludzi i miejsc, całkowicie na naszych własnych warunkach. Przez wiele lat był to tylko sen, ale poszliśmy za nim.

W listopadzie 2021 uruchomiliśmy kanał na youtube - Jachtem przez Świat.
Zostaliśmy właśnie nominowani w konkursie Kolosy 2021 - za 6 lat podróży rodzinnej po świecie jachtem i 50 000 mil morskich.

Przez 6 lat odwiedziliśmy jachtem ponad 20 krajów, ale większość czasu spędziliśmy na Karaibach, Bahamach, Ameryce Południowej. W czasie swojej podróży docieramy często do miejsc, do których można dotrzeć tylko łódką.

Dzielimy się z naszą podróżą, nie tylko po Świecie, ale przede wszystkim wędrówką przez życie. Naszą misją jest świadome życie, dotarcie do swoich potrzeb, uczuć, nieodkładania swoich marzeń (małych i dużych) na “później".

Zapraszamy do naszego życia na łodzi, dzielimy się naszymi przygodami, wszystkimi szalonymi, przerażającymi i zabawnymi sytuacjami, ludźmi, miejscami, których doświadczamy na swojej drodze. Pokazujemy różne aspekty naszego życia i podróży, macierzyństwa, relacji damsko – męskich, świadomego i ekologicznego życia w zgodzie z naturą.

Dodatkowe informacje

Podaj LINK do kanału, który zgłaszasz do konkursu Influencers LIVE Awards (головне посилання):