jachtem przez wiat sailoceans

Jachtem przez Świat – SailOceans

Jesteśmy polską rodziną (Ania, Bartek, Kuba i Julian). Od 6 lat żyjemy na łodzi. Podróżujemy po świecie naszym pływającym domem, 15-metrowym trimaranem, jako sposób promowania alternatywnego stylu życia na własnych warunkach.

W 2014 roku udało nam się zrealizować nasze marzenia i zamieniliśmy dom na lądzie w Polsce na stałe życie na oceanie na pokładzie naszego pływającego domu – żaglówki „Poly” Żeglarstwo jest dla nas sposobem na życie w zgodzie z naturą i sobą nawzajem. To sposób na doświadczenie życia, ludzi i miejsc, całkowicie na naszych własnych warunkach. Przez wiele lat był to tylko sen, ale poszliśmy za nim.

W listopadzie 2021 uruchomiliśmy kanał na youtube - Jachtem przez Świat.
Zostaliśmy właśnie nominowani w konkursie Kolosy 2021 - za 6 lat podróży rodzinnej po świecie jachtem i 50 000 mil morskich.

Przez 6 lat odwiedziliśmy jachtem ponad 20 krajów, ale większość czasu spędziliśmy na Karaibach, Bahamach, Ameryce Południowej. W czasie swojej podróży docieramy często do miejsc, do których można dotrzeć tylko łódką.

Dzielimy się z naszą podróżą, nie tylko po Świecie, ale przede wszystkim wędrówką przez życie. Naszą misją jest świadome życie, dotarcie do swoich potrzeb, uczuć, nieodkładania swoich marzeń (małych i dużych) na “później".

6 lat temu wzięliśmy pełną odpowiedzialność za nasze dzieci, inny styl wychowania, domową edukację. Dzieci oprócz tego że realizują program polskiej szkoły dla Polaków mieszkających za granicą, to przede wszystkim mają szkołę życia w praktyce.
Życie na łódce to lekcje w praktyce, czyli biologia, matematyka, fizyka, geografia. Języków obcych uczą się poprzez kontakty z innymi dziećmi z całego świata.

Zapraszamy do naszego życia na łodzi, dzielimy się naszymi przygodami, wszystkimi szalonymi, przerażającymi i zabawnymi sytuacjami, ludźmi, miejscami, których doświadczamy na swojej drodze. Pokazujemy różne aspekty naszego życia i podróży, macierzyństwa, świadomego i ekologicznego życia w zgodzie z naturą.

Dodatkowe informacje

Podaj LINK do kanału, który zgłaszasz do konkursu Influencers LIVE Awards (головне посилання):